Monday, 19 March 2012

tibe tibe je teringat

Assalammualaikum.. Salam 1 Malaysia.. 
hehehe.. kenapa saye post?? ntah la.. huhu.. sje je post.. tibe2 je teringat pasal makanan yang mak masak selepas je bce post dri Lyd Sunshine..

(tp bukan ayat diatas tau.. ayat dibawah selepas pic pinggan..)

Saya bila tiba perasaan macam ni, saya selalu teringatkan mak saya. Bayangkan sejak saya kecik sampai ke tua, dia boleh je masak lagi utk abah saya. Macamana la mak saya tu sampai dah berpuluh-puluh tahun boleh handle perkara ni. Hebat kan?

Mak rajin masak untuk kteowg sekeluarga.. walaupon mak penat, tp die tetap masak untuk anak die.. 
hurmm.. kalo mak demam, abah yang masak.. kalo nak katakan masakan sape paling sedap., saye pun xtau sape.. sbb saye main makan je walopon sedap ke x.. asalkan perut kenyang... huhu..


ini la makanan yang paling saye suka makan.. sampai 3 kali tambah... huhu

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.